• کابینۀ شخصی

بیت کوین در انتظار عاملی برای ادامه رشد است

تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و کالایی

توافق سقف بدهی ایالات متحده

احتمالاً می‌دانید که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن و کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، به یک توافق‌ اولیه رسیدند که سقف بدهی را افزایش می دهد و تنها چند روز قبل از نکول احتمالی ایالات متحده، بن بست را پایان می دهد. کنگره اول باید به این قانون رای دهد و بعد اجرایی خواهد شد. در این صورت، بازار ارزهای دیجیتال حمایت بیشتری دریافت خواهد کرد، در حالی که بازده اوراق قرضه کوتاه مدت دولت ایالات متحده ممکن است به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
اما فراموش نکنید که فدرال رزرو ممکن است به افزایش نرخ بهره پایه خود ادامه دهد و این روی بازار ارزهای دیجیتال فشار خواهد آورد. بنابراین، انعقاد یک توافق نامه و حمایت آن توسط کنگره، رشد پایدار را برای بازار ارزهای دیجیتال تضمین نمی کند. از این گذشته، خطر رکود، مشکلات در بخش بانکی و تورم بالا، همچنان بسیار مهم است.

تحلیل تکنیکال

در نتیجه رشد نسبتاً قوی، قیمت بیت کوین توانست به بالای 28200 دلار برود. اما نتوانست در بالای این سطح مقاومتی مشخص تثبیت شود. بنابراین، تنها بازگشت مجدد قیمتها به بالای 28200 دلار به ما این امکان را می دهد که روی توسعه موج قدرتمندتری از رشد حساب کنیم.
در حالی که فعالیت فروشندگان در حد متوسط ​​باقی می ماند، بازگشت به زیر 27500 دلار نشان دهنده ضعف واضح خریداران است. این یک سیگنال نزولی است که شانس کاهش بیت کوین به سمت 26600 دلار و حتی به سمت 26100 دلار را افزایش می دهد.