• کابینۀ شخصی
به اتمام رسید

20٪ با اولین شارژ

16 اوت — 31 دسامبر 2023

مشتریان FIBO Group این فرصت را دارند که هنگام افتتاح و شارژ یک حساب معاملاتی از نوع «MT4 Fixed»، «MT4 NDD» یا «MT4 NDD No Commission» بونوس به میزان 20% را دریافت کنند.

اطلاعات بیشتر
X

20٪ با اولین شارژ

16 اوت — 31 دسامبر 2023
20٪ با اولین شارژ

مشتریان FIBO Group این فرصت را دارند که هنگام افتتاح و شارژ یک حساب معاملاتی از نوع «MT4 Fixed»، «MT4 NDD» یا «MT4 NDD No Commission» بونوس به میزان 20% را دریافت کنند.

1. اطلاعات کلی

1.1.نام طرح تشویقی: "20٪ با اولین شارژ".

1.2. مدت برگزاری طرح تشویقی:  تا 31 دسامبر 2023.

1.3. شرکت کنندگان طرح تشویقی: مشتریان جدید شرکت که تأیید معامله با یک بروکر دیگر را در حساب های معاملاتی واقعی ارائه دهند.

1.4. شرکت‌کنندۀ طرح تشویقی می‌تواند یک حساب بونوس را باز کند که از مبلغ شارژ شده 20٪ بونوس به آن حساب تعلق می گیرد.

2. شرایط شرکت در طرح تشویقی

2.1. این بونوس به هر مشتری FIBO Group که تا قبل از شروع طرح تشویقی، هرگز حساب های معاملاتی واقعی خود (از جمله حساب سرمایه گذاری) که در FIBO Group افتتاح شده است را شارژ نکرده، ارائه داده میشود.

2.2. برای دریافت بونوس، لازم است:

2.2.1. اطلاعات مربوط به معاملات واقعی (صورتحساب) و یا پسورد سرمایه گذار را از یک حساب واقعی که با یکی از بروکر های دیگر افتتاح شده است به آدرس ایمیل [email protected] یا از طریق کابینه شخصی (بخش "پیامهای شخصی") ارائه دهید.

2.2.2. پس از تأیید موفقیت آمیز معاملات واقعی با یک بروکر دیگر، یک کد هدیه (پرومو کد) دریافت کنید.

2.2.3.در طول مدت برگزاری طرح تشویقی، یک حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed، MT4 NDD یا MT4 NDD No Commission را در کابینه شخصی باز کنید. هنگام افتتاح حساب، گزینه «برنامه بونوس» را انتخاب کنید، طرح تشویقی "20٪ با اولین شارژ" را انتخاب کنید وکد بونوسی دریافتی را در فیلد باز شده وارد کنید.

2.2.4. حساب معاملاتی را فعال کنید (با واریز وجه به مبلغ حداقل 50 دلار یا معادل آن به ارز دیگری)؛

2.2.5. با کلیک بر روی دکمه «فعال سازی بونوس» در صفحه اطلاعات حساب در کابینه شخصی، بونوس را فعال کنید.

2.3. در صورت انجام موفقیت آمیز تمام مراحل فوق تاییدیه زیر را دریافت خواهید کرد: «بونوس با موفقیت فعال شد!».

3. محاسبه و واریز بونوس

3.1. مبلغ بونوس 20 در صد از مقدار موجودی حساب معاملاتی در زمان فعال سازی بونوس تعلق می گیرد، اما این مبلغ بیشتر از 5000 دلار نخواهد بود.

3.2. بونوس بلافاصله پس از فعال سازی به حساب معاملاتی واریز می شود.

3.3. برای مبالغی که پس از فعال سازی بونوس به حساب معاملاتی واریز شده است، بونوس تعلق نمی گیرد.

مثال: مشتری حساب معاملاتی را افتتاح می کند و 3000 دلار، 700 دلار و 300 دلار به ترتیب به آن واریز می کند و پس از آن بونوس را فعال می کند. مبلغ بونوس 800 دلار (4000 دلار ضرب در 0.20) است، و کل موجودی حساب 4800 دلار خواهد بود. اگر پس از فعال سازی بونوس، مشتری حساب معاملاتی را با مبلغ دیگری شارژ کند، مقدار بونوس افزایش نمی یابد، بلکه تنها کل موجودی حساب معاملاتی به اندازه مبلغ شارژ شده افزایش می یابد.

4. استفاده از بونوس

4.1. مقدار «Equity» (بالانس جاری، با در نظر گرفتن پوزیشن های باز) با مبلغ بونوس افزایش می یابد.

4.2. مبلغ بونوس در معاملات و افت سرمایه (دراودان) لحاظ می شود.

4.3. بونوس ارائه داده شده قابل برداشت نیست (نمیتواند از حساب بونوسی برداشت شود).

4.4. با برداشت تمام یا بخشی از مبلغی که بونوس به آن تعلق گرفته است، متناسب با مبلغ برداشت شده، مقدار مبلغ بونوس کاهش می یابد. با برداشت مبلغ واریز شده پس از فعال سازی بونوس و همچنین سود از حساب، مقدار مبلغ بونوس کاهش نمی یابد.

مثال: مشتری با اولین شارژ مبلغ 4000 دلار واریز کرد و سپس بونوس را فعال کرد. کل مبلغ موجود در حساب: 4000 دلار + (4000 دلار × 0.2) = 4800 دلار بود.

a) مشتری تصمیم می گیرد 1000 دلار برداشت کند، بونوس ارائه شده به نسبت 200 دلار یعنی (1000 دلار × 0.2) کاهش می یابد، و 3600 دلار در حساب معاملاتی باقی می ماند.

b) مشتری پس از فعال کردن بونوس، 500 دلار دیگر واریز کرد و بر اساس نتایج معاملات، 500 دلار سود کسب کرد: یعنی کل مبلغ موجود در حساب معاملاتی به 5800 دلار رسید. مشتری تصمیم می گیرد 1000 دلار برداشت کند. برداشت مبلغ بیشتر از مبلغ اولین شارژ، باعث کاهش مبلغ بونوس نمی شود. در حساب معاملاتی این مبلغ باقی خواهد ماند: 5800 دلار - 500 دلار - 500 دلار = 4800 دلار.

c) مشتری سود 500 دلاری را کسب کرد و در نتیجه مبلغ حساب معاملاتی 5300 دلار شد. او تصمیم گرفت 1000 دلار را برداشت کند. علاوه بر کل سود 500 دلاری، بخشی از مبلغ اولین شارژ نیز برداشت می شود، یعنی 1000 دلار - 500 دلار = 500 دلار. متعاقباً، بونوس به نسبت این مقدار (500 دلار × 0.2) = 100 دلار کاهش می یابد. در مجموع، در حساب این مبلغ باقی می ماند: 5300 دلار - 1000 دلار - 100 دلار = 4200 دلار که 3500 دلار آن مبلغ اولین شارژ و 700 دلار آن بونوس است.

5. محدودیت های بونوس

5.1. فرصت طرح تشویقی "20٪ با اولین شارژ" فقط یک بار قابل استفاده است.

5.2. این بونوس فقط به مبالغی که با انتقال مستقیم با هر یک از روش های ارائه شده در بخش "شارژ حساب" در کابینه شخصی به حساب معاملاتی واریز می شود، تعلق  می گیرد. شارژ حساب معاملاتی با انتقال داخلی از یکی از حساب های معاملاتی دیگر، حق استفاده از طرح تشویقی را نمی دهد.

5.3. بونوس ارائه شده در چارچوب طرح تشویقی "20٪ با اولین شارژ" با سایر بونوس ها و پیشنهادات شرکت جمع نمی شود.

5.4. مبالغ واریز شده به حساب معاملاتی با انتقال داخلی از یکی از حساب های معاملاتی دیگر، در محاسبه بونوس لحاظ نمی شوند.

5.5. معامله در حساب بونوس تا قبل از فعال سازی برنامه بونوس ممنوع است. در غیر این صورت حساب بونوس قادر به شرکت کردن در برنامه بونوس نخواهد بود.

5.6 چنانچه دلایلی وجود داشته باشد که شرکت مشکوک شود نسبت به اینکه مشتری حساب معاملاتی (بونوسی) خود را با مبالغی که قبلاً از حساب (یا حسابهای) معاملاتی دیگر خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم (به واسطۀ هر گونه عامل پرداخت یا سیسیتم پرداخت) – از جمله از طریق حوالۀ بانکی، انتقال وجه از طریق هر گونه سیستم پرداخت (منتهی به چند روش های پرداخت اشاره شده نمی شود) برداشت نموده، شرکت حق دارد در هر زمان از ارائه بونوس صرف نظر کند یا بونوس تعلق داده شده را لغو کند. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال عواقب لغو بونوس، از جمله Margin Call و Stop Out ندارد.

5.7. در صورت ارائه ندادن بونوس و یا ابطال بونوس تعلق یافته مشتری این حق را دارد که ظرف مدت 5 روز کاری اعتراض خود را به ایمیل: [email protected] بفرستد.

6. تغییر شرایط برگزاری طرح تشویقی

6.1. شرکت حق دارد شرایط طرح تشویقی را اصلاح کند و همچنین طرح تشویقی فعلی را در هر زمان بدون اطلاع رسانی قبلی لغو کند. لغو طرح تشویقی برای مشتریانی که در زمان لغو در طرح تشویقی شرکت کرده اند اعمال نمی شود.

6.2. اطلاعات مربوط به تغییرات شرایط طرح تشویقی در وب سایت FIBO Group در بخش "معامله کردن - طرح تشویقی" درج شده است.

6.3. سوالات مربوط به شرایط طرح تشویقی را می توان از طریق تلفن از کارمندان بخش پشتیبانی مشتریان، در چت آنلاین در وب سایت شرکت، در بخش "پیامهای شخصی" در کابینه شخصی یا از طریق ایمیل [email protected] پرسید.

 

به اتمام رسید

طرح شگفت انگیز 20٪

24 دسامبر 2018 — 1 آوریل 2019

طبق شرایط طرح تشویقی تمامی مشتریان این شرکت میتوانند با افتتاح و شارژ حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed، MT4 NDD و MT4 NDD No Comission از مزای بونوس 20 درصدی (که افزون بر مبلغ واریزی به حساب واریز میشود) بهره مند شوند.

اطلاعات بیشتر
X

طرح شگفت انگیز 20٪

24 دسامبر 2018 — 1 آوریل 2019
طرح شگفت انگیز 20٪

طبق شرایط طرح تشویقی تمامی مشتریان این شرکت میتوانند با افتتاح و شارژ حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed، MT4 NDD و MT4 NDD No Comission از مزای بونوس 20 درصدی (که افزون بر مبلغ واریزی به حساب واریز میشود) بهره مند شوند.

  1. اطلاعات عمومی

    1. نام طرح تشویقی بونوس 20 درصد (شگفت انگیز 20٪ ).
    2. مدت طرح تشویقی: از 24 دسامبر 2018 تا 1 آوریل 2019
    3. شرکت کنندگان: مشتریان FIBO Group, Ltd که در مدت برگزاری طرح تشویقی حساب معاملاتی نوع فوق الذکر را افتتاح نموند.
    4. حساب بونوسی به حساب معاملاتی اطلاق می گردد که در یکی از طرح تشویقی این شرکت، شرکت می کند.
    5. مشتری حق دارد فقط یک حساب مربوط به این طرح تشویقی را افتتاح نماید.
    6. حداکثر لوریج 1:100 بدون امکان افزایش آن پس از افتتاح حساب می باشد.
    7. حد اقل مبلغ شارژ برای افتتاح حساب بونوسی 50 دلار است.
  2. شرایط مشارکت در طرح تشویقی:

    1. شرایط استفاده از بونوس برای هر مشتری FIBO Group, Ltd. شامل موارد زیر است:
      1. حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed ، MT4NDD یا MT4NDD No Comission را از طریق ثبت نام در سایت این شرکت یا در کابینه شخصی افتتاح نمایید، در کادر مربوط به گزینه "طرح تشویقی" تیک بزند و برنامه بونوس شگفت انگیز 20٪  را انتخاب کنید.
      2. حساب معاملاتی را فعال نمایید (با واریز مبلغ).
  3. محاسبه و واریز بونوس

    1. مبلغ بونوس معادل 20 درصد از مبلغ واریز شده به حساب معاملاتی می باشد. این مبلغ می تواند حداکثر 10000 دلار باشد.
    2. مبلغ بنوسی پس از هر شارژ حساب در طول مدت طرح تشویقی به طور اتوماتیک به حساب واریز می شود.
    3. مبلغ بونوسی قابل استفاده برای تأمین مارجین حساب است.
  4. برداست از حساب

    1. برداشت مبلغ بونوسی از حساب معاملاتی منوط به انجام تعداد لازم معاملات buy و sell از قرار 2.5 دلار بونوسی بابت یک لات استاندارت (100 هزار واحد ارز پایه) بونوس می باشد.
    2. برداشت بخشی از مبلغ بونوسی امکان پذیر نمی باشد. هیچ محدودیت نسبت به برداشت سود حاصله از مبلغ بونوسی وجود ندارد.
    3. در صورت اقدام به برداشت وجه از حساب بونوسی، مبلغ بونوس به نسبت سهم مبلغ باقی مانده کاهش پیدا خواهد کرد.
    4. در صورت شارژ حساب، مبلغ بونوسی به مقدار 20 درصدر از مبلغ واریز شده افزایش خواهد یافت.
    5. در صورت برداشت وجه، مبلغ بونوسی به مقدار 20 درصد از مبلغ برداشت شده کاهش خواهد یافت.
    6. مبلغ بونوسی فقط از طریق انتقال داخلی به حساب مشتری قابل برداشت است.هیچ محدودیتی در مورد برداشت مبلغ از حساب وجود ندارد.
  5. محدودیت ها

    1. واریز مبلغ بونوسی فقط در صورتی امکانپذیر است که شارژ حساب معاملاتی به طور مستقیم و با استفاده از روشهای ذکر شده در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی انجام شده است.
    2. در صورت شارژ حساب بونوسی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگری، مبلغ بنوسی واریز نمی شود.
    3. در صورت داشتن سوءظن مستدل نسبت به آنکه مشتری حساب بونوسی را با موجودی شارژ کرد که قبلاً از طریق هرگونه سیستم پرداختی یا هرگونه عامل پرداخت کننده منجمله از طریق حواله بانکی و غیره از حساب (های) معاملاتی دیگر برداشت شده بود، شرکت حق دارد از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند. شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد.
    4. طرح تشویقی شامل محدودیت های زیر است:
      1. فقط معاملات تجاری با حد اقل مدت 3 دقیقه محاسبه می شوند. در طول مدت طرح تشویقی در صورت کاهش یافتن بالانس حساب زیر صفر (بالانس منفی) غیر قابل جبران شدن است.
      2. در صورتی که مقدار سرمایه اصلی برابر یا کمتر ازمبلغ بونوسی شود، شرکت حق دارد به صورت یک طرفه پوزیشنهای مشتری را بسته و امکان ادامۀ معاملات را تا مدت واریزی مبلغ مورد نیاز یا تا زمان اتمام طرح تشویقی را غیر فعال کند.
      3. در مورد معاملات هج فقط نصف حجم جمع معاملات بسته شده محاسبه می شوند.
    5. در صورت کشف هر گونه عمل خلافکارانه در مورد مبلغ بونوسی، شرکت حق دارد حساب معاملاتی را از لیسیت حسابهای بونوسی حذف نماید و همچنین بدون هیچ اطلاع رسانی و توضیحی مبلغ بونوسی را از حساب کسر کند.
    6. عضویت در طرح تشویقی بدین معنا است که شرکت کننده واقف از شرایط این طرح و آن ها را می پذیرد.
    7. مشتری واقف از این موضوع است و با آن موافقت کرده که شاخص "سطح" در نرم افزار معاملاتی MetaTrader 4 شامل مبلغ بونوسی است.
  6. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس:

    1. شرکت حق دارد در شرایط طرح بونوسی تغییراتی را وارد نماید و در هر موقع بدون اطلاع دهی قبلی طرح تشویقی را لغو کند. 
    2. اطلاعات در مورد ایجاد تغییرات در شرایط برگزاری طرح تشویقی در سایت شرکت FIBO Group, Ltd در قسمت "طرح های تشویقی فعلی" منتشر خواهد شد.
    3. تمامی سؤالات مربوط به شرایط برگزاری طرح تشویقی را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه شخصی یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.
به اتمام رسید

شرایط طرح تشویقی بهار

20 مارس — 19 مهٔ 2017

با کمال خوشحالی به اطلاع می رسانیم که همۀ ایرانیان، هم مشتریان فعال و هم علاقه مندانی که تمایل دارند در آینده از خدمت شرکت FIBO Group استفاده کنند، می توانند از این امکان برخوردار شوند که در چهارچوب طرح تشویقی در صورت افتتاح حسابهای از نوع MT4 Fixed و MT4 Floating از تاریخ 20 مارس لغایت 19 می ، مبلغ دپوزیت اولیه برای فعالسازی حساب 50 دلار خواهد بود.

اطلاعات بیشتر
X

شرایط طرح تشویقی بهار

20 مارس — 19 مهٔ 2017
شرایط طرح تشویقی بهار

با کمال خوشحالی به اطلاع می رسانیم که همۀ ایرانیان، هم مشتریان فعال و هم علاقه مندانی که تمایل دارند در آینده از خدمت شرکت FIBO Group استفاده کنند، می توانند از این امکان برخوردار شوند که در چهارچوب طرح تشویقی در صورت افتتاح حسابهای از نوع MT4 Fixed و MT4 Floating از تاریخ 20 مارس لغایت 19 می ، مبلغ دپوزیت اولیه برای فعالسازی حساب 50 دلار خواهد بود.

  1. کلیات

    1. نام طرح تشویق: "بهار"
    2. مدت طرح تشویقی: از 20 مارس لغایت 19 می  2017
    3. افراد مجاز برای عضویت: تمام افراد مقیم ایران که مشتریان فعال شرکت FIBO Group, Ltd (BVI) هستند یا علاقه مند هستند.
  2. شرایط عضویت در طرح تشویقی

    1. افتتاح حساب معاملاتی از نوع МТ4Fixed یا MT4Floating
    2. فعالسازی حساب (واریز دپوزیت به مبلغ حداقل 50 دلار یا معادل آن بر حسب ارز دیگر)
  3. واریز و برداشت وجه.

    1. هیچ محدودیتی در مورد افزایش مبلغ دپوزیت وجود ندارد.
    2. هیچ محدودیتی در مورد برداشت وجه یا سود حاصله وجود ندارد.
  4. محدودیتها

    1. این طرح تشویقی فقط برای مشتریان ساکن کشورایران فعال می باشد.
  5. تغییر شرایط طرح تشویقی

    1. شرکت حق دارد در شرایط طرح تشویقی تغییراتی را وارد نماید و هر زمان بدون اطلاع رسانی قبلی طرح تشویقی را لغو نماید. لغو شدن طرح تشویقی شامل مشتریانی که قبلاً ثبت نام کردند، نمی باشد.
    2. اطلاعات در مورد ایجاد تغییرات در شرایط طرح تشویقی در سایت شرکت FIBO Group, Ltd  در قسمت "طرح های تشویقی موجود" منتشر خواهد شد.
    3. هر گونه سوالی در مورد شرایط طرح تشویقی از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی مشتریان، گفتوگوی آنلاین در سایت شرکت، ارسال "پیام شخصی" در کابینه شخصی یا با ایمیل  [email protected]   مطرح می شود.
به اتمام رسید

شکرانه رمضان

6 ژوئن — 6 ژوئیهٔ 2016

با کمال خوشحالی به اطلاع شما می رسانیم که از تاریخ 6 ژوئن تا 6 ژوئه در اختیار همۀ مشتریان موجود و آتی شرکتFIBO Group مقیم کشورهای جهان اسلامی که به ماه مبارک رمضان حرمت دارند این امکان ارائه می گردد که برای حسابهای از نوع MT4 Fixed و MT4 Floating افتتاح شده در چهارچوب طرح تشویقی، مبلغ دپوزیت اولیه موقتاً به میزان 50 دلار کاهش می یابد.

اطلاعات بیشتر
X

شکرانه رمضان

6 ژوئن — 6 ژوئیهٔ 2016
شکرانه رمضان

با کمال خوشحالی به اطلاع شما می رسانیم که از تاریخ 6 ژوئن تا 6 ژوئه در اختیار همۀ مشتریان موجود و آتی شرکتFIBO Group مقیم کشورهای جهان اسلامی که به ماه مبارک رمضان حرمت دارند این امکان ارائه می گردد که برای حسابهای از نوع MT4 Fixed و MT4 Floating افتتاح شده در چهارچوب طرح تشویقی، مبلغ دپوزیت اولیه موقتاً به میزان 50 دلار کاهش می یابد.

شرایط طرح تشویقی

  1. اطلاعات کلی

    1. نام طرح تشویق: "رمضان 2016"
    2. مدت طرح تشویقی: از 6 ژوئن 2016 تا 6 ژوئیه 2016
    3. شرکت کنندگان: مشتریان موجود و آتی شرکت FIBO Group, Ltd (BVI) که در کشورهای جهان اسلامی سکونت دارند
  2. شرایط عضویت در طرح تشویقی

    1. افتتاح حساب معاملاتی از نوع МТ4Fixed یا MT4Floating
    2. فعالسازی حساب (واریز دپوزیت به مبلغ حداقل 50 دلار یا معادل آن بر حسب ارز دیگر)
  3. واریز و برداشت وجه.

    1. هیچ محدودیتی نسبت به افزایش مبلغ دپوزیت وجود ندارد.
    2. هیچ محدودیتی نسبت به برداشت وجه یا سود حاصله در چارچوب طرح تشویقی "رمضان 2016" نمی باشد.
  4. محدودیتها

    1. این طرح تشویقی فقط برای مشتریان ساکن کشورهای خاور میانه و شمال آفریقا (MENA) فعال می باشد.
  5. تغییر شریاط طرح تشویقی

    1. شرکت حق دارد در شرایط طرح تشویقی تغییراتی را وارد نماید و هر زمان بدون اطلاع دهی قبلی طرح تشویقی را لغو نماید. لغو شدن طرح تشویقی شامل مشتریانی که قبلاً ثبت نام کردند، نمی باشد.
    2. اطلاعات در مورد ایجاد تغییرات در شرایط طرح تشویقی در سایت شرکت FIBO Group, Ltd  در قسمت "طرح های تشویقی موجود" منتشر خواهد شد.
    3. هر گونه سوالی در مورد شرایط طرح تشویقی از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی مشتریان، گفتوگوی آنلاین در سایت شرکت، ارسال "پیام شخصی" در کابینه شخصی یا با ایمیل  [email protected]   مطرح می شود.
به اتمام رسید

حساب واقعی، پول واقعی در دست شما

14 آوریل — 31 دسامبر 2016

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما" آغاز شده است. طبق شرایط این طرح تشریقی مشتری جدیدی دارای کارت پلاستیکی هدیه"Real Account, Real Money, In Your Hands!" که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floatingرا در یکی از شرکت های FIBO Group افتتاح کرده است، حساب فعلی با مبلغ $100 را به دست می آورد.

اطلاعات بیشتر
X

حساب واقعی، پول واقعی در دست شما

14 آوریل — 31 دسامبر 2016
حساب واقعی، پول واقعی در دست شما

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما" آغاز شده است. طبق شرایط این طرح تشریقی مشتری جدیدی دارای کارت پلاستیکی هدیه"Real Account, Real Money, In Your Hands!" که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floatingرا در یکی از شرکت های FIBO Group افتتاح کرده است، حساب فعلی با مبلغ $100 را به دست می آورد.

مشتریان محترم!

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما" آغاز شده است.

طبق شرایط این طرح تشریقی مشتری جدیدی دارای کارت پلاستیکی هدیه‘Real Account, Real Money, In Your Hands!’ که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floatingرا در یکی از شرکت های FIBO Group افتتاح کرده است، حساب فعلی با مبلغ $100 را به دست می آورد.

شما می توانید کارت با کد طرح تشویقی را با حضور در نمایشگاه ها یا کلاس های آموزشی یا اقدامات بین المللی دیگر که شرکتهای هلدینگ فیبو گروپ در آن شرکت یا آن را برگزاری می کنند دریاف کنید.

با احترام
FIBO Group

  • 1. اطلاعات عمومی
    • 1.1 نام برنامه بونوس: " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما"
    • 1.2 مدت برگزاری طرح تشویقی: نا محدود
    • 1.3 شرکت کنندگان برنامه بونوس: اشخاص بلوغی که در طول مدت برگزاری برنامه بونوس در چارچوب برنانمه مذکور حساب معاملاتی از نوع مشخص را افتتاح کردند.
    • 1.4 شرکت کننده این طرح تشریقی می تواند هم خودش حساب بونوس را شارژ کند.
  • 2. شرایط مشارکت در برنامه بونوس:
    • 2.1 لازم است حساب معاملاتی جدید از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را از طریق ثبت نام در سایت این شرکت یا در کابینه شخصی افتتاح کرد.
    • 2.2 گزینه "طرح تشریفی بونوس" را درحال ثبت نام انتخاب کرد.
    • 2.3 در فهرست طرح های تشریفی بونوس طرح‘Real Account, Real Money, In your hands!’ را انتخاب کرد.
    • 2.4 پرومو کدی که روی کارت پلاستیکی نوشته شده است را وارد کرد.
  • 3. محدودیت:
    • 3.1 مبلغ بونوس به حد 100$ می تواند از حساب معاملاتی برداشت شود به شرط انجام 40 معامله buy و sell از قرار یک لات استاندارت (100 هزار واحد ارز اصلی) یا تعداد لازم معامله از قرار 2.5$ بونوس برای یک لات استاندارت.در صورت شارژ حساب بونوسی مربوط به این طرح تشویقی، حجم معاملات مورد نیاز جهت برداشت مبلغ بونوسی به تناسب مقدار مبلغ واریزی افزایش می یابد.
    • 3.2 هر شرکت کنند می تواند فقط یک بار در این طرح تشریقی شرکت کند.
    • 3.3 شرکت کننده این شرکت باید مشتری جدیدی این شرکت باشد (مشتریی که برای اولین بار حساب را در شرکت FIBO Group افتتاح می کنند).
  • 4. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس:
    • 4.1 شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.
    • 4.2 اطلاعات در مورد تغییرات در شرایط برگزاری برنامه بونوس در سایت شرکت FIBO Group, Ltd در قسمت "طرح های شویقی فعلی" انتشار داده می شود.
    • 4.3 تمامی سؤالات در مورد شرایط برگزاری برنامه بونوس را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه مشتری یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.
    • 4.4 در صورت نقض مقررات مشارکت در طرح تشریفی فوق، این شرکت حق دارد حساب بونوس مشتری را لغو کند.

 

به اتمام رسید

حساب واقعی، پول واقعی در دست شما

14 آوریل 2016 — 31 دسامبر 2015

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما" آغاز شده است. طبق شرایط این طرح تشریقی مشتری جدیدی دارای کارت پلاستیکی هدیه‘Real Account, Real Money, In Your Hands!’ که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floatingرا در یکی از شرکت های FIBO Group افتتاح کرده است، حساب فعلی با مبلغ $100 را به دست می آورد.

اطلاعات بیشتر
X

حساب واقعی، پول واقعی در دست شما

14 آوریل 2016 — 31 دسامبر 2015
حساب واقعی، پول واقعی در دست شما

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما" آغاز شده است. طبق شرایط این طرح تشریقی مشتری جدیدی دارای کارت پلاستیکی هدیه‘Real Account, Real Money, In Your Hands!’ که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floatingرا در یکی از شرکت های FIBO Group افتتاح کرده است، حساب فعلی با مبلغ $100 را به دست می آورد.

مشتریان محترم!

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما" آغاز شده است.

طبق شرایط این طرح تشریقی مشتری جدیدی دارای کارت پلاستیکی هدیه‘Real Account, Real Money, In Your Hands!’ که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floatingرا در یکی از شرکت های FIBO Group افتتاح کرده است، حساب فعلی با مبلغ $100 را به دست می آورد.

شما می توانید کارت با کد طرح تشویقی را با حضور در نمایشگاه ها یا کلاس های آموزشی یا اقدامات بین المللی دیگر که شرکتهای هلدینگ فیبو گروپ در آن شرکت یا آن را برگزاری می کنند دریاف کنید.

با احترام
FIBO Group

  • 1. اطلاعات عمومی
    • 1.1 نام برنامه بونوس: " حساب واقعی، پول واقعی در دست شما"
    • 1.2 مدت برگزاری طرح تشویقی: نا محدود
    • 1.3 شرکت کنندگان برنامه بونوس: اشخاص بلوغی که در طول مدت برگزاری برنامه بونوس در چارچوب برنانمه مذکور حساب معاملاتی از نوع مشخص را افتتاح کردند.
    • 1.4 شرکت کننده این طرح تشریقی می تواند هم خودش حساب بونوس را شارژ کند.
  • 2. شرایط مشارکت در برنامه بونوس:
    • 2.1 لازم است حساب معاملاتی جدید از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را از طریق ثبت نام در سایت این شرکت یا در کابینه شخصی افتتاح کرد.
    • 2.2 گزینه "طرح تشریفی بونوس" را درحال ثبت نام انتخاب کرد.
    • 2.3 در فهرست طرح های تشریفی بونوس طرح‘Real Account, Real Money, In your hands!’ را انتخاب کرد.
    • 2.4 پرومو کدی که روی کارت پلاستیکی نوشته شده است را وارد کرد.
  • 3. محدودیت:
    • 3.1 مبلغ بونوس به حد 100$ می تواند از حساب معاملاتی برداشت شود به شرط انجام 40 معامله buy و sell از قرار یک لات استاندارت (100 هزار واحد ارز اصلی) یا تعداد لازم معامله از قرار 2.5$ بونوس برای یک لات استاندارت.در صورت شارژ حساب بونوسی مربوط به این طرح تشویقی، حجم معاملات مورد نیاز جهت برداشت مبلغ بونوسی به تناسب مقدار مبلغ واریزی افزایش می یابد.
    • 3.2 هر شرکت کنند می تواند فقط یک بار در این طرح تشریقی شرکت کند.
    • 3.3 شرکت کننده این شرکت باید مشتری جدیدی این شرکت باشد (مشتریی که برای اولین بار حساب را در شرکت FIBO Group افتتاح می کنند).
  • 4. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس:
    • 4.1 شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.
    • 4.2 اطلاعات در مورد تغییرات در شرایط برگزاری برنامه بونوس در سایت شرکت FIBO Group, Ltd در قسمت "طرح های شویقی فعلی" انتشار داده می شود.
    • 4.3 تمامی سؤالات در مورد شرایط برگزاری برنامه بونوس را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه مشتری یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.
    • 4.4 در صورت نقض مقررات مشارکت در طرح تشریفی فوق، این شرکت حق دارد حساب بونوس مشتری را لغو کند.

 

به اتمام رسید

شرایط طرح تشویقی "مأموریت معامله گر"

14 مارس — 31 ژوئیهٔ 2016

تمام مشتریان شرکت می توانند در طرح بونوسی "مأموریت معامله گر" شرکت کنند. بونوسی که در زمان شارژ حساب واریز می شود، بسته به حجم معاملات اضافه می شود و می تواند مبلغ واریزی را تا 3 برابر افزایش دهد.

اطلاعات بیشتر
X

شرایط طرح تشویقی "مأموریت معامله گر"

14 مارس — 31 ژوئیهٔ 2016
شرایط طرح تشویقی "مأموریت معامله گر"

تمام مشتریان شرکت می توانند در طرح بونوسی "مأموریت معامله گر" شرکت کنند. بونوسی که در زمان شارژ حساب واریز می شود، بسته به حجم معاملات اضافه می شود و می تواند مبلغ واریزی را تا 3 برابر افزایش دهد.

  1. اطلاعات عمومی.

    1.  نام طرح تشویقی:"مأموریت معامله گر".
    2.  مدت مجازمدت مجاز برای افتتاح حسابهای بونوسی: ار 14 مارس 2016 الی 31 جولای 2016.
    3.  شرکت کنندگان طرح تشویقی:
    4. مشتریان FIBO Group, Ltd (BVI) که در طی مدت فعالیت طرح تشویقی حساب معاملاتی از نوع МТ4 Fixed با لوریج حد اکثر 1:200 افتتاح و به مبلغ حداقل 300 دلار (یا معادل آن به ارز دیگر شارژ نمایند.یطرح تشویقی حساب از نوع جم معاملات اضافه می شود و می تواند تا 3 برابر مبلغ واریزی افزایش پیدا کند.
    5.  هم مشتران جدید و هم مشتریان موجود شرکت می توانند در در طرح تشویقی شرکت کنند.
    6. حساب معاملاتی بونوسی از نوع MT4 Fixed به حسابی اطلاق می شود که در طرح تشویقی "مأموریت معامله گر" شرکت می کند.
  2. شرایط مشارکت در طرح تشویقی.

    1. شرایط واریزی مبلغ بونوسی برای هر مشتری FIBO Group, Ltd (BVI) به شرح زیرند:
      1. در طی مدت اعتبار طرح تشویقی حساب معاملاتی از نوع МТ4 Fixed افتتاح شود، در فرم افتتاح حساب در کادر مربوط به طرح تشویقی تیک گذاشته شود ودر لیست طرح های تشویقی گزینۀ "مأموریت معامله گر" انتخاب شود.
      2. حساب معاملاتی فعالسازی شود ( با شارژ حساب بونوسی از نوع МТ4 Fixed به مبلغ 300 دلار یا معادل آن به ارز دیگر).
      3. بونوس فعالسازی شود (با کلیک کردن بر روی دکمۀ "فعالسازی بونوس" در کابینۀ مشتری (بخش "حساب های معاملاتی من": بر روی شمارۀ حساب دارای علامت "B" کلیک شود).
      4. دریافت تأییدیۀ سیستم: "بونوس با موفقیت فعالسازی شده است".
  3. محاسبه و واریزی بونوس.

    1.  مقدار بونوس مشروط بر حجم معاملات در حساب معاملاتی بونوسی می باشد. حجم معاملات بر اساس معاملات بسته شده بر حسب تعداد لات های استاندارد محاسبه می شود. لات استاندارد برابر با 100000 واحد ارز پایه می باشد. مبلغ بونوس حداکثر 10000 دلار آمریکا است.
    2. در زمان شارژ اولیه حساب بونوسی، مبلغ بونوس برابر با 100 درصد از مبلغ واریزی می باشد.
    3. در صورت رسیدن حجم معاملات در حساب بونوسی به میزان 1000000 دلار (10 لات استاندارد)، ضمن شارژ بعدی مقدار بونوس 125 درصد از مبلغ واریزی خواهد بود.
    4. در صورت رسیدن حجم معاملات در حساب بونوسی به میزان 5000000 دلار (50 لات استاندارد)، ضمن شارژ بعدی مقدار بونوس 150 درصد از مبلغ واریزی خواهد بود.
    5. در صورت رسیدن حجم معاملات در حساب بونوسی به میزان 20000000 دلار (200 لات استاندارد)، ضمن شارژ بعدی مقدار بونوس 175 درصد از مبلغ واریزی خواهد بود.
    6. در صورت رسیدن حجم معاملات در حساب بونوسی به میزان 50000000 دلار (500 لات استاندارد)، ضمن شارژ بعدی مقدار بونوس 200 درصد از مبلغ واریزی خواهد بود.
      1. مثلاً: مشتری حساب معاملاتی بونوسی از نوع MT4 Fixed را افتتاح و به مبلغ 1000 دلار شارژ کرده و بونوس را فعالسازی می نماید. در این صورت مبلغ بونوس برابر با 1000 دلار خواهد بود.
      2. مشتری نسبت به انجام معاملات می پردازد (پزیشنهای را باز می کند و می بندد) و پس از رسیدن حجم معاملات به 1000000 دلار (10 لات)، در صورت شارژ حساب معاملاتی بونوسی به مبلغ 1000 دلار، مبلغ بونوس برابر با 1250 دلار خواهد بود.
    7. پس از شارژ حساب، مبلغ بونوسی به طور اتوماتیک واریز می شود.
    8. در صورت برداشت وجه از حساب معاملاتی، مبلغ بونوس متناسب با مبلغ برداشتی کاهش خواهد یافت.
    9. بونوس می تواند پس از پایان دورۀ مجاز برای افتتاح حساب های بونوسی تعلق گردد تا اینکه به مبلغ حداکثر بونوس مطابق با بند 3.1. برسد.
    10. مبلغ بونوسی به صورت دائم در حساب معاملاتی باقی می ماند.
    11. شارژ حساب بونوسی تا تاریخ 1 ژوئن 2020 امکانپذیر می باشد.
  4. برداشت وجه.

    1. هیچ گونه محدودیتی نسبت به برداشت کل سود حاصله و مبلغ واریز شده وجود ندارد.
    2. مبلغ بونوسی غیر قابل برداشت است.
  5. محدودیات

    1. در صورت افت سرمایه حساب (drawdown)  مبلغ بونوسی نمی تواند برای تأمین مارجین استفاده شود. به عبارت دیگر، در صورت برابر شدن میزان Equity  (بالانس جاری با توجه به پوزیشنهای باز) با مبلغ بونوسی، تمام پوزیشنهای باز به طور اتوماتیک مسدود خواهند شد.
    2. مبلغ بونوسی فقط در صورتی تعلق می گیرد که شارژ حساب معاملاتی MT4 Fixed  با استفاده از هر کدام از روشهای ذکر شده در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی انجام شود.
    3. انجام معاملات در حساب معاملاتی بونسی MT4 Fixed  تا زمان فعالسازی طرح تشویقی امکانپذیر نمی بادش.
    4. مشتری حق دارد فقط یک حساب برای مشارکت در طرح تشویقی افتتاح نماید.
  6. تغییر شرایط طرح تشویقی

    1. شرکت حق دارد در شرایط طرح تشویقی تغییراتی را وارد نماید و هر زمان بدون اطلاع دهی قبلی طرح تشویقی را لغو نماید. لغو شدن طرح تشویقی شامل مشتریانی که قبلاً ثبت نام کردند، نمی باشد.
    2. اطلاعات در مورد ایجاد تغییرات در شرایط طرح تشویقی در سایت شرکت FIBO Group, Ltd  در قسمت "طرح های تشویقی موجود" منتشر خواهد شد.
    3. هر گونه سوالی در مورد شرایط طرح تشویقی از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی مشتریان، گفتوگوی آنلاین در سایت شرکت، ارسال "پیام شخصی" در کابینه شخصی یا با ایمیل [email protected]  مطرح می شود.
به اتمام رسید

شرایط و مقررات طرح تشویقی "تابستان 500"

3 فوریهٔ — 1 مارس 2016

شرایط و مقررات طرح تشویقی "تابستان 500"

اطلاعات بیشتر
X

شرایط و مقررات طرح تشویقی "تابستان 500"

3 فوریهٔ — 1 مارس 2016
شرایط و مقررات طرح تشویقی "تابستان 500"

شرایط و مقررات طرح تشویقی "تابستان 500"

1.اطلاعات عمومی

  1. اسم طرح تشویقی: "تابستان 500"
  2. مدت برگزاری طرح  تشویقی از 1 فوریه 2016 الی 1 مارس 2016 است
  3. مشارکت در طرح تشویقی هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان قدیمی این شرکت امکانپذیر می باشد.

2.شرایط مشارکت در طرح تشویقی:

  1. لازم است حساب معاملاتی جدید از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را از طریق ثبت نام در سایت این شرکت(farsi2.fibogroup.com) یا در کابینه شخصی افتتاح کرد.

گزینه لوریج "1:500" را درحال ثبت نام انتخاب نمایید.

  1. در روز های تعطیل و عید میزان مارجین می تواند از 5/0 در صد تا 2 در صد افزایش یابد یعنی حد اکثر لوریج در این روز ها 1:50 می شود. مشتری موظف است تا زمان اتمام روز تجاری پوزیشن باز خود را با شرایط مارجین مطابقت بدهد.
  1.  تغییر شرایط برگزاری طرح تشویقی:
    1. شرکت حق دارد در شرایط برگزاری طرح تشویقی تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی طرح تشویقی فعلی را لغو کند. لغو طرح تشویقی شامل مشتریانی که در موقع لغو در طرح تشویقی شرکت می کنند نمی باشد.   
    2. اطلاعات در مورد تغییرات در شرایط برگزاری طرح تشویقی در سایت شرکت FIBO Group, Ltd در قسمت "طرح های شویقی فعلی" انتشار داده می شود.  
    3. در صورت نقض مقررات مشارکت در طرح تشریفی فوق، این شرکت حق دارد حساب مشتری را لغو کند.
    4. تمامی سؤالات در مورد شرایط برگزاری طرح تشویقی را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه مشتری یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی مشتریان در میان گذاشت.  
    5. توجه فرمایید که لوریج 1:500 در حساب های پم و حساب های بونوسی قابل استفاده نمی باشد!
به اتمام رسید

شرایط طرح تشویقی فارکس – بونوس 100%

1 سپتامبر 2014 — 31 ژانویهٔ 2016

امکان مشارکت در طرح تشویقی هم دراختیار مشتریان جدید و هم مشتریان قدیمی این شرکت که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed را افتتاح و شارژ نمودند واگذار شده است.

اطلاعات بیشتر
X

شرایط طرح تشویقی فارکس – بونوس 100%

1 سپتامبر 2014 — 31 ژانویهٔ 2016
شرایط طرح تشویقی فارکس – بونوس 100%

امکان مشارکت در طرح تشویقی هم دراختیار مشتریان جدید و هم مشتریان قدیمی این شرکت که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed را افتتاح و شارژ نمودند واگذار شده است.

امکان مشارکت در طرح تشویقی هم دراختیار مشتریان جدید و هم مشتریان قدیمی این شرکت که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed را افتتاح و شارژ نمودند واگذار شده است.

1. اطلاعات عمومی

1.1 اسم طرح تشویقی: "فارکس – بونوس 100%"

1.2 مدت طرح تشویقی از 1 سپتامبر 2014 الی 31 ژانویه 2016 است.

1.3 شرکت کنندگان: مشتریان FIBO Group, Ltd (BVI) که در مدت برگزاری طرح تشویقی حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed با لوریج حداکثر 1 به 100 افتتاح و مبلغ حداقل 300 دلار (یا معادل آن) به آن واریز نموند.

1.4 مشارکت در طرح تشویقی هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان قدیمی این شرکت امکانپذیر می باشد.

1.5 حساب بونوسی از نوع MT4 Fixed حساب معاملاتی است که در طرح تشویقی "فارکس – بونوس 100%" شرکت می کند.

2. شرایط مشارکت در طرح تشویقی:

2.1 شرایط استفاده از بونوس برای هر مشتری FIBO Group, Ltd. شامل موارد زیر است:

2.1.1 حساب معاملاتی جدید از نوع MT4 Fixed را از طریق ثبت نام در سایت این شرکت(farsi2.fibogroup.com) یا در کابینه شخصی افتتاح نمایید، در کادر مربوط به گزینه "طرح تشویقی" تیک بزیند و برنامه بونوس "فارکس – بونوس 100%" را انتخاب کنید.

2.1.2 حساب معاملاتی را فعال نمایید (حساب بونوسی از نوع MT4 Fixed را به مبلغ حداقل 300 دلار یا معادل آن شارژ کنید).

2.1.3 در کابینه شخصی کلید فعالسازی بونوس را کلیک کنید و بونوس را فعال کنید(قسمت "مدیریت حساب ها" بر روی شماره حساب که شامل حرف "B" است کلیک کنید).

2.1.4 پیغام "بونوس با موفقیت فعال شده است" را دریافت نمایبد.

3. محاسبه و واریز بونوس

3.1 مبلغ بونوس معادل 100 درصد از مبلغ بالانس حساب معاملاتی در زمان فعالسازی بونوس می باشد. ضمناً حداکثر مبلغ بونوس معادل 10000 دلار است. مثلأ یک مشتری حساب بونوسی از نوع MT4 Fixed را افتتاح و به مبلغ 1000 دلار شارژ و بونوس را فعال می کند. مبلغ بونوس 1000 دلار خواهد شد.

3.2 مبلغ بنوسی طی یک روز پس از فعالسازی آن به حساب واریز می شود.

3.3 درصورت برداشت وجه از حساب مشتری، مبلغ بونوسی به میزان مبلغ برداشتی کاهش می یابد.

3.4 مبلغ بونوسی به طور مداوم در حساب معاملاتی باقی می ماند.

3.5. شارژ حساب بونوسی تا تاریخ 1 ژوئن 2020 امکانپذیر می باشد.

4. برداست از حساب

4.1 برداشت مبلغ بونوسی از حساب معاملاتی MT4 Fixed منوط به انجام تعداد لازم معاملات buy و sell از قرار یک لات استاندارت (100 هزار واحد ارز پایه) بابت 1$ بونوس می باشد. مثلاً: مبلغ 100 دلار به عنوان بنوس به حساب معاملاتی واریز شده است. برای برداشت آن از حساب معاملاتی لازم است 100 تا معامله buy یا sell با حجم هر معامله 1 لات استاندارت (100 هزار واحد ارز پایه) انجام نمایید (یا تعداد معاملات دیگری با حجم مجموع برابری به انجام رسانید). در صورت شارژ مجدد حساب بونوسی که قبلاً فعال شده، حجم معاملات مورد نیاز جهت برداشت مبلغ بونوسی به تناسب مقدار مبلغ واریزی افزایش می یابد.

4.2 برداشت بخشی از مبلغ بونوسی امکان پذیر نمی باشد. هیچ محدودیت نسبت به برداشت سود حاصله از مبلغ بونوسی وجود ندارد.

5. محدودیت:

5.1 مبلغ بونوسی نمی تواند برای تامین افت سرمایه حساب (drawdown) استفاده شود. به عبارت دیگری، در صورت برابر شدن میزان Equity (بالانس جاری با توجه به پوزیشنهای باز) با مبلغ بنوسی، همۀ پوزیشنهای باز بسته خواهند شد.

5.2 واریز مبلغ بونوسی فقط در صورتی امکانپذیر است که شارژ حساب معاملاتی به طور مستقیم و با استفاده از روشهای ذکر شده در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی انجام شده است.

5.3 در صورت شارژ حساب بونوسی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگری (غیز از حساب آی بی) مبلغ بنوسی واریز نمی شود.

5.4 مشتری نمی تواتد قبل از زمان فعالسازی طرح تشویقی در حساب معاملاتی MT4 Fixed خود معامله نمایید. در صورت اقدام به انجام معاملات قبل از فعالسازی طرح بونوسی، حساب مورد نظر از برنامۀ بونوسی هذف می شود.

5.5 در صورت داشتن سوءظن مستدل نسبت به آنکه مشتری حساب بونوسی را با موجودی شارژ کرد که قبلاً از طریق هرگونه سیستم پرداختی یا هرگونه عامل پرداخت کننده منجمله از طریق حواله بانکی و غیره از حساب (های) معاملاتی دیگر برداشت شده بود، شرکت حق دارد از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند. شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد.

5.6 مشتری حق دارد طی 5 روز کاری نسبت به عدم واریز بونوس و حذف بونوس واریز شده از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اعتراض نماید.

5.7 مشتری حق دارد فقط یک بار در طرح تشویقی "فارکس – بونوس 100%" شرکت کند.

6. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس:

6.1 شرکت حق دارد در شرایط برگزاری مسابقه تغییراتی را وارد نماید و در هر موقع بدون اطلاع دهی قبلی طرح تشویقی را لغو کند. لغو شدن مسابقه شامل مشتریانی که قبل از لغو شدن آن در آن شرکت نمودند نمی باشد.

6.2 اطلاعات در مورد ایجاد تغییرات در شرایط برگزاری مسابقه در سایت شرکت FIBO Group, Ltd در قسمت "طرح های تشویقی فعلی" منتشر خواهد شد.

6.3 تمامی سؤالات مربوط به شرایط برگزاری طرح تشویقی را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه شخصی یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.

به اتمام رسید

بونوس 25%

1 ژانویهٔ — 31 دسامبر 2014

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی "بونوس 25 درصد" آغاز شده است. هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید شرکت فیبو گروپ می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند که از تاریخ 10 فوریه لغایت 10 مارس 2014 حساب بونوسی از نوع МТ4 Fixed یا MT4 Floating افتتاح و فعال کردند با انتقال حداقل 10000 دلار به حساب.

اطلاعات بیشتر
X

بونوس 25%

1 ژانویهٔ — 31 دسامبر 2014
بونوس 25%

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی "بونوس 25 درصد" آغاز شده است. هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید شرکت فیبو گروپ می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند که از تاریخ 10 فوریه لغایت 10 مارس 2014 حساب بونوسی از نوع МТ4 Fixed یا MT4 Floating افتتاح و فعال کردند با انتقال حداقل 10000 دلار به حساب.

مشتریان محترم،

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی "بونوس 25 درصد" آغاز شده است.

هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید شرکت فیبو گروپ می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند که از تاریخ 10 فوریه لغایت 10 مارس 2014 حساب بونوسی از نوع МТ4 Fixed یا MT4 Floating افتتاح و فعال کردند با انتقال حداقل 10000 دلار به حساب.

شرایط طرح تشویقی:

  • بونوس به حسابهای MT4 Fixed یا MT4 Floating واریز می شود.
  • مدت برگزاری طرح تشویقی: از تاریخ 10 فوریه لغایت 31دسامبر2014
  • حداقل دپوزیت : 10000 USD

مشتری حق دارد فقط یک حساب بونوسی افتتاح کند برای شرکت کردن در این برنامه.

میزان بونوس متناسب با میزان دپوزیت است و افزایش می یابد موقعی که حساب معاملاتی را شارژ می کنید و کم می شود موقعی که از آن برداشت می کنید.

میزان بونوس معادل 25 درصد مبلغ واریزی می باشد. بونوس فقط به موجودی اضافه می شود که به حساب معاملاتی واریز شده از طریق هر گونه روشی که در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی ذکر شده است. شارژ حساب بونوسی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگر (غیز از حساب آی بی) امکانپذیر نیست. واریز بونوس به حساب فعال شده هم پس از پایان مدت برگزاری طرح تشویقی انجام می شود.

در هنگام انجام هر عملیت مربوط به شارژ حساب معاملاتی، بونوس به اندازه 25 درصد مبلغ واریزی افزایش می یابد. در هنگام انجام عملیت برداشت پول از حساب، بونوس به اندازه 25 درصد مبلغ برداشتی کم می شود. حداکثر مبلغ کل بونوس معادل 5000 دلار است.

  • عملیت واریز پول به حساب: مبلغ واریزی * 25% = مبلغی که به بونوس اضافه می شود
  • عملیت برداشت پول از حساب: مبلغ برداشتی * 25% = مبلغی که از بونوس کسر می شود

برنامه بونوس "سپر از Stop Out" برای حفظ پوزیشنهای باز شده از Stop Out در هنگام ضرر اختصاص یافته است.

برای شرکت کردن در برنامه لازم است در هنگام افتتاح حساب جدید:

  • برنامه بونوس "Bonus 25%" را انتخاب نمائید؛
  • کد J8LB6Y را وارد نمائید؛

بعد از شارژ حساب معاملاتی با حداقل 10000 دلار، مبلغ بونوس غیرفابل برداشت واریز خواهد شد.

توجه! موجودی که به عنوان بونوس واریز شده قابل برداشت نیست. برای افتتاح حساب بونوس لازم است برنامه مربوطه را در لیست "برنامه بونوس" فرم افتتاح حساب معاملاتی انتخاب کرد. افتتاح حساب معاملاتی برای مشتریان فعلی در کابینه مشتری و برای مشتریان جدید از طریق سایت انجام می شود.

شرکت در صورت داشتن سوءظن مستدل نسبت به آنکه مشتری حساب بونوسی را با موجودی شارژ کرد که قبلاً از طریق هرگونه سیستم پرداختی یا هرگونه عامل پرداخت کننده منجمله از طریق حواله بانکی و غیره از حساب (های) معاملاتی دیگر برداشت شده بود، حق دارد از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند.

شرکت حق دارد از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند در صورتی که برای شرکت معلوم شد که از طرف مشتری عملیات مربوط به سوء استفاده از مبلغ بونوس انجام شده بود.

شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد. شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس "سپر از Stop Out" تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.

مشتری حق دارد طی 5 روز کاری نسبت به عدم واریز بونوس و حذف بونوس واریز شده از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اعتراض نماید.

به اتمام رسید

برنامه بونوس: "سپر از Stop Out"

16 سپتامبر — 31 دسامبر 2013

برنامه بونوس "سپر از Stop Out" برای حفظ موجودی شما از ضرر موقت در حساب معاملاتی اختصاص یافته است. از ین بونوس می توان بدون محدودیت و منجمله به عنوان مارژین استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر
X

برنامه بونوس: "سپر از Stop Out"

16 سپتامبر — 31 دسامبر 2013
برنامه بونوس: "سپر از Stop Out"

برنامه بونوس "سپر از Stop Out" برای حفظ موجودی شما از ضرر موقت در حساب معاملاتی اختصاص یافته است. از ین بونوس می توان بدون محدودیت و منجمله به عنوان مارژین استفاده کرد.

برنامه بونوس "سپر از Stop Out" برای حفظ موجودی شما از ضرر موقت در حساب معاملاتی اختصاص یافته است. از ین بونوس می توان بدون محدودیت و منجمله به عنوان مارژین استفاده کرد.

هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید این شرکت می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند که از تاریخ 20 اوت لغایت 20 اکتبر ماه 2013 حساب بونوسی* از نوع МТ4 Fixed یا MT4 Floating افتتاح و فعال کردند یعنی حداقل مبلغ 300 دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر را به حساب واریز کردند. مشتری حق دارد فقط یک حساب بونوسی افتتاح کند برای شرکت کردن در این برنامه. میزان بونوس متناسب با میزان دپوزیت است و افزایش می یابد موقعی که حساب معاملاتی را شارژ می کنید و کم می شود موقعی که از آن برداشت می کنید.

میزان بونوس معادل 20 درصد مبلغ واریزی می باشد. بونوس فقط به موجودی اضافه می شود که به حساب معاملاتی واریز شده از طریق هر گونه روشی که در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی ذکر شده است. شارژ حساب بونوسی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگر (غیز از حساب آی بی) امکانپذیر نیست. واریز بونوس به حساب فعال شده هم پس از پایان مدت برگزاری طرح تشویقی انجام می شود.

در هنگام انجام هر عملیت مربوط به شارژ حساب معاملاتی، بونوس به اندازه 20 درصد مبلغ واریزی افزایش می یابد. در هنگام انجام عملیت برداشت پول از حساب، بونوس به اندازه 20 درصد مبلغ برداشتی کم می شود. حداکثر مبلغ کل بونوس معادل 5000 دلار است.

  • عملیت واریز پول به حساب: مبلغ واریزی * 20% = مبلغی که به بونوس اضافه می شود
  • عملیت برداشت پول از حساب: مبلغ برداشتی * 20% = مبلغی که از بونوس کسر می شود

برنامه بونوس "سپر از Stop Out" برای حفظ پوزیشنهای باز شده از Stop Out در هنگام ضرر اختصاص یافته است.

موجودی که به عنوان بونوس واریز شده قابل برداشت نیست.

شرکت در صورت داشتن سوءظن مستدل نسبت به آنکه مشتری حساب بونوسی را با موجودی شارژ کرد که قبلاً از طریق هرگونه سیستم پرداختی یا هرگونه عامل پرداخت کننده منجمله از طریق حواله بانکی و غیره از حساب (های) معاملاتی دیگر برداشت شده بود، حق دارد از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند. شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد.

شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس "سپر از Stop Out" تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.

مشتری حق دارد طی 5 روز کاری نسبت به عدم واریز بونوس و حذف بونوس واریز شده از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اعتراض نماید.

* حساب بونوسی یک حساب معاملاتی عضو یکی از طرحهای تشویقی این شرکت می باشد. برای افتتاح حساب بونوس لازم است برنامه مربوطه را در لیست "برنامه بونوس" فرم افتتاح حساب معاملاتی انتخاب کرد. افتتاح حساب معاملاتی برای مشتریان فعلی در کابینه مشتری و برای مشتریان جدید از طریق سایت انجام می شود.

حساب معاملاتی MT4 Starter برای مبتديان

مشتریان محترم فیبو گروپ

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که طرح تشویقی "حساب شروع کننده" که در درجه اول به معاملگران مبتدیان اختصاص یافته، راه اندازی شده است. حساب معاملاتی MT4 Starter که دارای میزان سپرده اولیه کاهش یافته و چند محدودیت تجاری است به معاملگران بدون تجربه امکانی می دهد تا با بازار فارکس بیشتر آشنا شوند و نخستین تجربه تجارت مستقل را بدون ریسک زیادی کسب نمایند.

به اتمام رسید

بونوس طلا در فیبو گروپ

1 نوامبر — 28 دسامبر 2012

طبق شرایط این طرح تشویقی، تمام مشتریانی که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating باز و شارژ کرده می توانند بونوس 20 درصد مبلغ واریزی را دریافت کنند.

اطلاعات بیشتر
X

بونوس طلا در فیبو گروپ

1 نوامبر — 28 دسامبر 2012
بونوس طلا در فیبو گروپ

طبق شرایط این طرح تشویقی، تمام مشتریانی که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating باز و شارژ کرده می توانند بونوس 20 درصد مبلغ واریزی را دریافت کنند.

طبق شرایط این طرح تشویقی، تمام مشتریانی که حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating باز و شارژ کرده می توانند بونوس 20 درصد مبلغ واریزی را دریافت کنند.

شرایط " بونوس طلا در فیبو گروپ "

  • 1. اطلاعات عمومی
    • 1.1. نام برنامه بونوس: " بونوس طلا در فیبو گروپ "
    • 1.2 مدت برگزاری طرح تشویقی: از تاریخ 11 آبان لغایت 8 دی ماه 1391 (از 1 نوامبر لغایت 28 دسامبر 2012)
    • 1.3 شرکت کنندگان برنامه بونوس: مشتریان FIBOGroup, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) که در طول مدت برگزاری برنامه بونوس حساب معاملاتی از نوع مشخص و بونوس را فعال کردند.
    • 1.4 هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید این شرکت می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند.
    • 1.5 حساب بونوسی یک حساب معاملاتی عضو یکی از طرحهای تشویقی این شرکت می باشد.
  • 2. شرایط مشارکت در برنامه بونوس
    • 2.1 بونوس به حساب هر مشتری شرکت FIBOGroup,Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) واریز می شود که:
      • 2.1.1 در طول مدت برگزاری طرح تشویقی در کابینه شخصی خود با تیک زدن گزینه "برنامه بونوس" و انتخاب طرح تشویقی "بونوس طلا در فیبو گروپ" در لیست فرم افتتاح حساب، حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating باز کرد. حساب معاملاتی که از طریق سایت این شرکت برای دریافت دسترسی به کابینه شخصی افتتاح شده نمی تواند در طرح تشویقی شرکت کند؛
      • 2.1.2 حساب معاملاتی را فعال کرد یعنی حداقل مبلغ 300 دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر را به حساب واریز کرد؛
      • 2.1.3 بونوس را با کلیک بر روی دکمه "فعالسازی بونوس" در کابینه شخصی (قسمت "مدیریت حسابها" > کلیک بر روی شماره حساب بونوسی که با علامت B مشخص می شود) فعال کرد؛
      • 2.1.4 تأییدیه سیستم با متن "بونوس با موفقیت فعال شده است" را دریافت کرد.
  • 3. محاسبه و واریز بونوس
    • 3.1 میزان بونوس معادل 20 درصد جمع مبلغی است (ولی نه بیشتر از 5000 دلار) که توسط مشتری به حساب معاملاتی خود تا موقع فعالسازی بونوس واریز شد.
    • 3.2 بونوس به حساب معاملاتی در طول یک شبانه روز بعد از فعالسازی بونوس واریز می شود.
    • 3.3 بونوس به مبلغی که بعد از فعالسازی بونوس به حساب معاملاتی واریز شده اضافه نمی شود.
      مثال: مشتری یک حساب معاملاتی جدید را افتتاح و 3000$، 700$ و 300$ را متوالیاً به آن واریز و بعد بونوس را فعال کرد. بونوس معادل 800$ (4000$ * 0.20) و بالانس کلی حساب 4800$ است. در صورتی که بعد از فعالسازی بونوس، مشتری حساب معاملاتی را به مبلغ جدید شارژ کند بونوس افزایش پیدا نخواهد کرد. در این صورت فقط بالانس کلی حساب معاملاتی به مبلغ واریزی افزایش می یابد.
  • 4. برداشت بونوس
    • 4.1 مبلغ بونوس می تواند از حساب معاملاتی برداشت شود به شرط انجام تعداد لازم معامله buy و sell از قرار یک لات استاندارت (100 هزار واحد اصلی)5$ بونوس.
      مثال: به حساب معاملاتی با بالانس 4000$ بونوس معادل 800$ واریز شد. برای برداشت بونوس لازم است 160 (800/5=160) معامله buy یا sell با حجم یک لات (100 هزار واحد اصلی) یا تعداد دیگری از معاملات را با مجموع حجم معادل انجام کرد.
    • 4.2 امکان برداشت جزئی بونوس وجود ندارد. سود حاصل از معاملات با استفاده از بونوس بدون محدودیات برداشت می شود.
    • 4.3 در صورت برداشت مبلغی که به آن بونوس اضافه شده، مبلغ بونوس به تناسب موجودی باقی مانده در حساب معاملاتی کاهش خواهد یافت.
      مثال: فرض کنیم که مشتری از مثال فوق در نتیجه باز کردن و بستن اولین معامله کامل با حجم 10 لات سود 1000$ را کسب کرد. مشتری درخواست برداشت 3000$ را ارسال کرد. موجودی حساب بعد از اضافه شدن سود 1000$، معادل 5800$ که 800$ از این مبلغ، بونوس اضافه شده است. بدین ترتیب:
      موجودی خالص حساب معاملاتی که به آن بونوس داده شده با توجه به نتایج تجارت به 3000$ کاهش یافت: 5000$ - 3000$ = 2000$
      بونوس متناسباً کاهش پیدا کرد و بخشی از بونوس واریز شده کسر شد: 2000$ * 0.20 = 400$
      به دلیل آنکه قبلاً بونوس 800$ به حساب واریز شده بود و 800$-400$=400$ است، مبلغ تکمیلی معادل 400$ از بونوس واریز شده علاوه بر 3000$ از حساب کسر شد.
      موجودی حساب معاملاتی معادل 5800$ - 3000$ - 400$ = 2400$ شد.
      مبلغ موجودی قابل برداشت معادل 2400$ - 400$ = 2000$ شد.
      تعداد معامله buy یا sell با لات استاندارت لازم جهت برداشت بونوس به تناسب میزان کاهش دیپوزیت از 160 به 80 لات تغییر کرد:
      آ). 2000$ / 4000$ = 0.50 – ضریب تغییر شاخص ها
      ب). 160 لات * 0.50 = 80 لات
      حجم معاملات انجام شده هم متناسباً از 10 تا 5 لات کاهش پیدا کرد:
      10 * 0.5 = 5 لات
    • 4.4 انتقال وجه از حساب بونوسی می تواند فقط به حساب معاملاتی مشتری از طریق انتقال داخلی انجام شود. انتقال وجه از حساب معاملاتی بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.
  • 5. محدودیات بونوسی
    • 5.1 بونوس فقط به موجودی اضافه می شود که به حساب معاملاتی واریز شده از طریق هر گونه روشی که در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی ذکر شده است. در صورتی که حساب معاملاتی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگر شارژ شود مشتری حق مشارکت در برنامه بونوس را نخواهد داشت.
    • 5.2 موجودی که به حساب معاملاتی از حساب معاملاتی دیگر از طریق انتقال داخلی واریز شد در محاسبه بونوس شرکت نمی کند.
    • 5.3 انجام معاملات در حساب بونوسی تا زمان فعالسازی برنامه بونوس ممنوع است. در غیر این صورت حساب بونوسی نخواهد توانست در برنامه بونوس شرکت کند.
    • 5.4 شرکت FIBO Group, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) در صورت داشتن سوءظن مستدل نسبت به آنکه مشتری حساب بونوسی را با موجودی شارژ کرد که قبلاً مستقیم یا غیر مستقیم (از طریق هرگونه سیستم پرداختی یا هرگونه عامل پرداخت کننده) منجمله از طریق حواله بانکی و انتقال با هرگونه سیستم پرداختی و غیره از حساب (های) معاملاتی دیگر خود برداشت شده بود، حق دارد از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند. شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد.
    • 5.5 مشتری حق دارد طی 5 روز کاری نسبت به عدم واریز بونوس و حذف بونوس واریز شده از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اعتراض نماید.
  • 6. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس
    • 6.1 شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.
    • 6.2 اطلاعات در مورد تغییرات در شرایط برگزاری برنامه بونوس در سایت شرکت FIBO Group, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) در قسمت "طرح های شویقی فعلی" انتشار داده می شود.
    • 6.3 تمامی سؤالات در مورد شرایط برگزاری برنامه بونوس را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه مشتری یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.

اوت گرم با فیبو گروپ

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که از تاریخ 11 مرداد (1 اوت) برنامه بونوس "اوت گرم با فیبو گروپ" آغاز شده است.

طبق شرایط این برنامه بونوس تمام مشتریانی که حسابهای معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را افتتاح و شارژ کرده می توانند بونوس معادل 20 درصد مبلغ واریزی را دریافت کنند.

برنامه بونوس تا 10 شهریور سال 1391 (31 اوت سال 2012) ادامه خواهد داشت.

شما می توانید با شرایط برنامه بونوس در سایت این شرکت آشنا بشوید.

شرایط "اوت گرم با فیبو گروپ"

  • 1. اطلاعات عمومی
    • 1.1 نام برنامه بونوس: "اوت گرم با فیبو گروپ"
    • 1.2 مدت برگزاری برنامه بونوس: از تاریخ 11 مرداد لغایت 10 شهریور 1391 (از 1 لغایت 31 اوت 2012)
    • 1.3 شرکت کنندگان برنامه بونوس: مشتریان FIBOGroup, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) که در طول مدت برگزاری برنامه بونوس حساب معاملاتی از نوع مشخص و بونوس را فعال کردند.
    • 1.4 هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید این شرکت می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند.
    • 1.5 حساب بونوسی یک حساب معاملاتی عضو یکی از طرحهای تشویقی این شرکت می باشد.
  • 2. شرایط مشارکت در برنامه بونوس
    • 2.1 بونوس به حساب هر مشتری شرکت FIBOGroup,Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) واریز می شود که:
      • 2.1.1 در طول مدت برگزاری برنامه بونوس حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را با استفاده از کابینه شخصی افتتاح کرد. حساب معاملاتی که با ثبت نام در سایت این شرکت افتتاح شد نمی تواند در برنامه بونوس شرکت کند.
      • 2.1.2 حساب معاملاتی را فعال کرد یعنی حداقل مبلغ 300 دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر را به حساب واریز کرد؛
      • 2.1.3 بونوس را با کلیک بر روی دکمه "فعالسازی بونوس" در کابینه شخصی (قسمت "مدیریت حسابها" > کلیک بر روی شماره حساب بونوسی که با علامت B مشخص می شود) فعال کرد؛
      • 2.1.4 تأییدیه سیستم با متن "بونوس با موفقیت فعال شده است" را دریافت کرد.
  • 3. محاسبه و واریز بونوس
    • 3.1 میزان بونوس معادل 20 درصد جمع مبلغی است (ولی نه بیشتر از 3000 دلار) که توسط مشتری به حساب معاملاتی خود تا موقع فعالسازی بونوس واریز شد.
    • 3.2 بونوس به حساب معاملاتی در طول یک شبانه روز بعد از فعالسازی بونوس واریز می شود.
    • 3.3 بونوس به مبلغی که بعد از فعالسازی بونوس به حساب معاملاتی واریز شده اضافه نمی شود.
      مثال: مشتری یک حساب معاملاتی جدید را افتتاح و 3000$، 700$ و 300$ را متوالیاً به آن واریز و بعد بونوس را فعال کرد. بونوس معادل 800$ (4000$ * 0.20) و بالانس کلی حساب 4800$ است. در صورتی که بعد از فعالسازی بونوس، مشتری حساب معاملاتی را به مبلغ جدید شارژ کند بونوس افزایش پیدا نخواهد کرد. در این صورت فقط بالانس کلی حساب معاملاتی به مبلغ واریزی افزایش می یابد.
  • 4. برداشت بونوس
    • 4.1 مبلغ بونوس می تواند از حساب معاملاتی برداشت شود به شرط انجام تعداد لازم معامله buy و sell از قرار یک لات استاندارت (100 هزار واحد اصلی)5$ بونوس.
      مثال: به حساب معاملاتی با بالانس 4000$ بونوس معادل 800$ واریز شد. برای برداشت بونوس لازم است 160 (800/5=160) معامله buy یا sell با حجم یک لات (100 هزار واحد اصلی) یا تعداد دیگری از معاملات را با مجموع حجم معادل انجام کرد.
    • 4.2 امکان برداشت جزئی بونوس وجود ندارد. سود حاصل از معاملات با استفاده از بونوس بدون محدودیات برداشت می شود.
    • 4.3 در صورت برداشت مبلغی که به آن بونوس اضافه شده، مبلغ بونوس به تناسب موجودی باقی مانده در حساب معاملاتی کاهش خواهد یافت.
      مثال: فرض کنیم که مشتری از مثال فوق در نتیجه باز کردن و بستن اولین معامله کامل با حجم 10 لات سود 1000$ را کسب کرد. مشتری درخواست برداشت 3000$ را ارسال کرد. موجودی حساب بعد از اضافه شدن سود 1000$، معادل 5800$ که 800$ از این مبلغ، بونوس اضافه شده است. بدین ترتیب:
      موجودی خالص حساب معاملاتی که به آن بونوس داده شده با توجه به نتایج تجارت به 3000$ کاهش یافت: 5000$ - 3000$ = 2000$
      بونوس متناسباً کاهش پیدا کرد و بخشی از بونوس واریز شده کسر شد: 2000$ * 0.20 = 400$
      به دلیل آنکه قبلاً بونوس 800$ به حساب واریز شده بود و 800$-400$=400$ است، مبلغ تکمیلی معادل 400$ از بونوس واریز شده علاوه بر 3000$ از حساب کسر شد.
      موجودی حساب معاملاتی معادل 5800$ - 3000$ - 400$ = 2400$ شد.
      مبلغ موجودی قابل برداشت معادل 2400$ - 400$ = 2000$ شد.
      تعداد معامله buy یا sell با لات استاندارت لازم جهت برداشت بونوس به تناسب میزان کاهش دیپوزیت از 160 به 80 لات تغییر کرد:
      آ). 2000$ / 4000$ = 0.50 – ضریب تغییر شاخص ها
      ب). 160 لات * 0.50 = 80 لات
      حجم معاملات انجام شده هم متناسباً از 10 تا 5 لات کاهش پیدا کرد:
      10 * 0.5 = 5 لات
    • 4.4 انتقال وجه از حساب بونوسی می تواند فقط به حساب معاملاتی مشتری از طریق انتقال داخلی انجام شود. انتقال وجه از حساب معاملاتی بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.
  • 5. محدودیات بونوسی
    • 5.1 بونوس فقط به موجودی اضافه می شود که به حساب معاملاتی واریز شده از طریق هر گونه روشی که در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی ذکر شده است. در صورتی که حساب معاملاتی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگر شارژ شود مشتری حق مشارکت در برنامه بونوس را نخواهد داشت.
    • 5.2 موجودی که به حساب معاملاتی از حساب معاملاتی دیگر از طریق انتقال داخلی واریز شد در محاسبه بونوس شرکت نمی کند.
    • 5.3 انجام معاملات در حساب بونوسی تا زمان فعالسازی برنامه بونوس ممنوع است. در غیر این صورت حساب بونوسی نخواهد توانست در برنامه بونوس شرکت کند.
    • 5.4 شرکت FIBO Group, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) حق دارد در موارد استثنایی ﺑﺪون ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻳﺎ اﺳﺘﺪﻻلی از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند. شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد.
    • 5.5 مشتری حق دارد طی 5 روز کاری نسبت به عدم واریز بونوس و حذف بونوس واریز شده از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اعتراض نماید.
  • 6. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس
    • 6.1 شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.
    • 6.2 اطلاعات در مورد تغییرات در شرایط برگزاری برنامه بونوس در سایت شرکت FIBO Group, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) در قسمت "طرح های شویقی فعلی" انتشار داده می شود.
    • 6.3 تمامی سؤالات در مورد شرایط برگزاری برنامه بونوس را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه مشتری یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.

با احترام
فیبو گروپ

به اتمام رسید

اوت گرم با فیبو گروپ

1 اوت — 31 اوت 2012

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که از تاریخ 11 مرداد (1 اوت) برنامه بونوس "اوت گرم با فیبو گروپ" آغاز شده است.

اطلاعات بیشتر
X

اوت گرم با فیبو گروپ

1 اوت — 31 اوت 2012
اوت گرم با فیبو گروپ

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که از تاریخ 11 مرداد (1 اوت) برنامه بونوس "اوت گرم با فیبو گروپ" آغاز شده است.

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که از تاریخ 11 مرداد (1 اوت) برنامه بونوس "اوت گرم با فیبو گروپ" آغاز شده است.

طبق شرایط این برنامه بونوس تمام مشتریانی که حسابهای معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را افتتاح و شارژ کرده می توانند بونوس معادل 20 درصد مبلغ واریزی را دریافت کنند.

برنامه بونوس تا 10 شهریور سال 1391 (31 اوت سال 2012) ادامه خواهد داشت.

شما می توانید با شرایط برنامه بونوس در سایت این شرکت آشنا بشوید.

شرایط "اوت گرم با فیبو گروپ"

  • 1. اطلاعات عمومی
    • 1.1 نام برنامه بونوس: "اوت گرم با فیبو گروپ"
    • 1.2 مدت برگزاری برنامه بونوس: از تاریخ 11 مرداد لغایت 10 شهریور 1391 (از 1 لغایت 31 اوت 2012)
    • 1.3 شرکت کنندگان برنامه بونوس: مشتریان FIBOGroup, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) که در طول مدت برگزاری برنامه بونوس حساب معاملاتی از نوع مشخص و بونوس را فعال کردند.
    • 1.4 هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید این شرکت می توانند در این برنامه بونوس شرکت کنند.
    • 1.5 حساب بونوسی یک حساب معاملاتی عضو یکی از طرحهای تشویقی این شرکت می باشد.
  • 2. شرایط مشارکت در برنامه بونوس
    • 2.1 بونوس به حساب هر مشتری شرکت FIBOGroup,Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) واریز می شود که:
      • 2.1.1 در طول مدت برگزاری برنامه بونوس حساب معاملاتی از نوع MT4 Fixed یا MT4 Floating را با استفاده از کابینه شخصی افتتاح کرد. حساب معاملاتی که با ثبت نام در سایت این شرکت افتتاح شد نمی تواند در برنامه بونوس شرکت کند.
      • 2.1.2 حساب معاملاتی را فعال کرد یعنی حداقل مبلغ 300 دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر را به حساب واریز کرد؛
      • 2.1.3 بونوس را با کلیک بر روی دکمه "فعالسازی بونوس" در کابینه شخصی (قسمت "مدیریت حسابها" > کلیک بر روی شماره حساب بونوسی که با علامت B مشخص می شود) فعال کرد؛
      • 2.1.4 تأییدیه سیستم با متن "بونوس با موفقیت فعال شده است" را دریافت کرد.
  • 3. محاسبه و واریز بونوس
    • 3.1 میزان بونوس معادل 20 درصد جمع مبلغی است (ولی نه بیشتر از 3000 دلار) که توسط مشتری به حساب معاملاتی خود تا موقع فعالسازی بونوس واریز شد.
    • 3.2 بونوس به حساب معاملاتی در طول یک شبانه روز بعد از فعالسازی بونوس واریز می شود.
    • 3.3 بونوس به مبلغی که بعد از فعالسازی بونوس به حساب معاملاتی واریز شده اضافه نمی شود.
      مثال: مشتری یک حساب معاملاتی جدید را افتتاح و 3000$، 700$ و 300$ را متوالیاً به آن واریز و بعد بونوس را فعال کرد. بونوس معادل 800$ (4000$ * 0.20) و بالانس کلی حساب 4800$ است. در صورتی که بعد از فعالسازی بونوس، مشتری حساب معاملاتی را به مبلغ جدید شارژ کند بونوس افزایش پیدا نخواهد کرد. در این صورت فقط بالانس کلی حساب معاملاتی به مبلغ واریزی افزایش می یابد.
  • 4. برداشت بونوس
    • 4.1 مبلغ بونوس می تواند از حساب معاملاتی برداشت شود به شرط انجام تعداد لازم معامله buy و sell از قرار یک لات استاندارت (100 هزار واحد اصلی)5$ بونوس.
      مثال: به حساب معاملاتی با بالانس 4000$ بونوس معادل 800$ واریز شد. برای برداشت بونوس لازم است 160 (800/5=160) معامله buy یا sell با حجم یک لات (100 هزار واحد اصلی) یا تعداد دیگری از معاملات را با مجموع حجم معادل انجام کرد.
    • 4.2 امکان برداشت جزئی بونوس وجود ندارد. سود حاصل از معاملات با استفاده از بونوس بدون محدودیات برداشت می شود.
    • 4.3 در صورت برداشت مبلغی که به آن بونوس اضافه شده، مبلغ بونوس به تناسب موجودی باقی مانده در حساب معاملاتی کاهش خواهد یافت.
      مثال: فرض کنیم که مشتری از مثال فوق در نتیجه باز کردن و بستن اولین معامله کامل با حجم 10 لات سود 1000$ را کسب کرد. مشتری درخواست برداشت 3000$ را ارسال کرد. موجودی حساب بعد از اضافه شدن سود 1000$، معادل 5800$ که 800$ از این مبلغ، بونوس اضافه شده است. بدین ترتیب:
      موجودی خالص حساب معاملاتی که به آن بونوس داده شده با توجه به نتایج تجارت به 3000$ کاهش یافت: 5000$ - 3000$ = 2000$
      بونوس متناسباً کاهش پیدا کرد و بخشی از بونوس واریز شده کسر شد: 2000$ * 0.20 = 400$
      به دلیل آنکه قبلاً بونوس 800$ به حساب واریز شده بود و 800$-400$=400$ است، مبلغ تکمیلی معادل 400$ از بونوس واریز شده علاوه بر 3000$ از حساب کسر شد.
      موجودی حساب معاملاتی معادل 5800$ - 3000$ - 400$ = 2400$ شد.
      مبلغ موجودی قابل برداشت معادل 2400$ - 400$ = 2000$ شد.
      تعداد معامله buy یا sell با لات استاندارت لازم جهت برداشت بونوس به تناسب میزان کاهش دیپوزیت از 160 به 80 لات تغییر کرد:
      آ). 2000$ / 4000$ = 0.50 – ضریب تغییر شاخص ها
      ب). 160 لات * 0.50 = 80 لات
      حجم معاملات انجام شده هم متناسباً از 10 تا 5 لات کاهش پیدا کرد:
      10 * 0.5 = 5 لات
    • 4.4 انتقال وجه از حساب بونوسی می تواند فقط به حساب معاملاتی مشتری از طریق انتقال داخلی انجام شود. انتقال وجه از حساب معاملاتی بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.
  • 5. محدودیات بونوسی
    • 5.1 بونوس فقط به موجودی اضافه می شود که به حساب معاملاتی واریز شده از طریق هر گونه روشی که در قسمت "شارژ حساب" کابینه سخصی ذکر شده است. در صورتی که حساب معاملاتی از طریق انتقال داخلی از حساب معاملاتی دیگر شارژ شود مشتری حق مشارکت در برنامه بونوس را نخواهد داشت.
    • 5.2 موجودی که به حساب معاملاتی از حساب معاملاتی دیگر از طریق انتقال داخلی واریز شد در محاسبه بونوس شرکت نمی کند.
    • 5.3 انجام معاملات در حساب بونوسی تا زمان فعالسازی برنامه بونوس ممنوع است. در غیر این صورت حساب بونوسی نخواهد توانست در برنامه بونوس شرکت کند.
    • 5.4 شرکت FIBO Group, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) حق دارد در موارد استثنایی ﺑﺪون ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻳﺎ اﺳﺘﺪﻻلی از واریز مبلغ بونوس به مشتری امتناع یا در هر موقع بونوس واریز شده را حذف کند. شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از حذف بونوس منجمله Margin Call و Stop Out هیچ مسئولیتی ندارد.
    • 5.5 مشتری حق دارد طی 5 روز کاری نسبت به عدم واریز بونوس و حذف بونوس واریز شده از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اعتراض نماید.
  • 6. تغییر شرایط برگزاری برنامه بونوس
    • 6.1 شرکت حق دارد در شرایط برگزاری برنامه بونوس تغییراتی به وجود آورد و در هر موقع بدون اطلاع قبلی برنامه بونوس فعلی را لغو کند. لغو برنامه بونوس شامل مشتریانی که در موقع لغو در برنامه بونوس شرکت می کنند نمی باشد.
    • 6.2 اطلاعات در مورد تغییرات در شرایط برگزاری برنامه بونوس در سایت شرکت FIBO Group, Ltd (جزایر ویرجین بریتانیا) در قسمت "طرح های شویقی فعلی" انتشار داده می شود.
    • 6.3 تمامی سؤالات در مورد شرایط برگزاری برنامه بونوس را می توان با تلفن یا در چت آنلاین یا از طریق قسمت "پیامهای شخصی" کابینه مشتری یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با کارمندان بخش پشتیبانی از مشتریان در میان گذاشت.

با احترام
فیبو گروپ