• کابینۀ شخصی

پایان مسابقۀ "تریاتلون 2015"

24 دسا 2015

پایان مسابقۀ "تریاتلون 2015"

دوستان گرامی

مسابقۀ "تریاتلون 2015" که در تاریخ 14 ژانویه آغاز، و یک سال تمام ادامه داشت، به پایان رسید. تمام علاقه مندان (بیش از 8000 معامله گر از سرتاسر جهان) فرصت داشتند در این مسابقه شرکت نمایند. کافی بود فقط یک حساب دمو افتتاح نمایند. بدون هیچ سرمایه گذاری اولیه ای یا پیچیدگی خاصی،تنها صرف یک دقیقه زمان برای ثبت حساب و راه یابی به مرحلۀ اول مسابقه کافی بود.

در مرحلۀ اول به حساب دموی هر شرکت کننده مبلغ 5000 دلار واریز می شد که با استفاده از آن باید برترین سود در طول یک هفته کسب می گردید. ده نفر معامله گر برتر به مرحلۀ بعدی راه پیدا می کردند که برای آنها حساب NDDReal با سرمایه واقعی 100 دلار افتتاح می شد. هدف این مرحله نیز برترین سود دهی بوده و در نتیجه برترین شرکت کننده حق داشت وارد مرحلۀ سوم شود. شرط دیگر در دو مرحله اول محدودیت سود منفی(افت سرمایه) می باشد که نباید از 30 % تجاوز کند. این شرط تفکر و تأمل بیشتری را در مدیریت پوزیشنهای باز می طلبد، به جای انتظار فرصت برای کسب سود بالاتر. علاوه بر این مراحل اول و دوم امکان فوق العاده ایی برای آزمایش استراتژیهای معاملاتی در شرایط واقعی را فراهم نمودند.

شرکت کنندگان مرحلۀ سودم موفقترین معامله گرانی شدند که تمامی شرایط را با موفقیت پشت سر گذاشتند. شرط برنده شدن در این مرحله اجرای نقش مدیریتی به نحو احسن بوده: کسب سود بالا با حداکثر ثبات.

جمعاً 44 نفر معامله گر به مرحلۀ سوم مسابقه وارد شدند، که برای آنها حساب مدیریتی پم با سرمایه اولیه 1000 دلار افتتاح شده است. 24 دسامبر مرحلۀ سوم مسابقۀ "تریاتلون" به پایان رسید و 29 دسامبر مطابق با آیین نامۀ مسابقه برندگان انتخاب خواهند شد که برای آنها حسابهای پم با سرمایه 10000، 15000 و 25000 دلار اعطاء خواهند شد.

در سال جدید برنامه ها و مسابقه های جدید و جذاب دیگری در انتظار شماست! پیگیر اخبار باشید.

با احترام فیبو گروپ