• کابینۀ شخصی

نتیجۀ هفتۀ سوم مسابقه "Trader's Triple Chase".

17 فور 2016

نتیجۀ هفتۀ سوم مسابقه "Trader's Triple Chase".

دوستان گرامی،

باز هم نتیجۀ یک هفتۀ دیگر مسابقۀ " Trader's Triple Chase" را خدمت شما گزارش می دهیم.

در هفته گذشته سه نفر برتر مرحلۀ اول شامل افراد زیر هستند: حساب به نام talayub با درآمد 250.40% و افت سرمایه به میزان منهای 27.85 درصد ، حساب به نام triazis42 با درآمد 238.68% (-29.41%)، hupaa با درآمد 219.28% (-23.91%). نامبردگان و هفت نفر دیگر که در طول مرحله اول بالترین سود را داشته اند، وارد مرحلۀ دوم شدند و برای آنها حساب واقعی MT4 NDD با بالانس 100 دلار افتتاح شده است. قابل توجه است که تمام 10 نفر اول به سود بیش از 135 درصد رسیده اند، ضمن اینکه میزان افت سرمایه آنها نیز فوق العاده بالا بوده است.

همچنین لیست رتبه بندی مرحلۀ 3 (که بین حسابهای PAMM برگزار می شود) تشکیل یافت. پس از یک هفتۀ مدیریت حساب PAMM، معامله گر به نام aryan موفق شده بر سپردۀ اولیه خویش به مبلغ 1000 دلار، سودی را به میزان 12.86 درصد بیافزاید که مطابق با شرایط مسابقه برابر با 1 امتیاز است.

لازم به ذکر است که هر کس قادر است در مسابقه " Trader's Triple Chase" شرکت کند: تنها کاری که باید انجام داد، حساب مجانی مسابقه را افتتاح نماید و به معاملات بپردازد.

همچنین یادآوری می کنیم که در Facebook FIBO Group قرعه کشی با جایزۀ iPad Air 2 برگزار می شود. برای شرکت کردن در آن لازم است این لینک را در صحفۀ خود در اشتراک بگذارید، و سپس نظر خود بپیوست لینک ریپست را در اینجا انتشار نمایید. برای هر شرکت کننده شماره ای اختصاص داده می شود. مراسم قرعه کشی با جایزۀ iPad Air 2 در تاریخ 1 آوریل 2016 برگزار می شود.

با احترام فیبو گروپ