• کابینۀ شخصی

بازار بورس ۱۶ ژانویه

تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و کالایی


بازار بورس ۱۶ ژانویه

به طور سنتی،اولین روز معاملات این هفته،پس از اخبار شبهه دار ،ضعیف خواهد بود.اما با انتشار گزارش تورم،و سخنرانی اعضای هیت مدیره مدیره بانک مرکزی اروپا می تواند تغییرات جزیی در پویایی تجارت یورو  داشته باشد.

۱۲:۰۰ شاخص بهای قیمت مصرف کننده -ایتالیا.دسامبر

شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده-ایتالیا.دسامبر

این آخرین ارزشیابی است.به نظر اقتصاددانان،در نظر سنجی بلومبرگ،روی تغییر نرخ  تورم در ایتالیا نباید حساب کرد.اما با توجه به افزایش  در نرخ رشد مذکور،ارزیابی اولیه و پیش بینی انحرافی،به کاهش نرخ یورو  بشود.

کاهش شدید،یورو را می تواند ضعیف کند.

۱۵:۳۰عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا ایو مرش سخنرانی خواهد کرد- حوزه اروپا.ژانویه

۱۸:۴۵عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا پیتر برات سخنرانی خواهد کرد-حوزه یورو.ژانویه

۲۱:۳۰ رئیس بانک انگلستان مارک کارنی سخنرانی خواهد کرد.-بریتانیا.ژانویه

نظرات رییس بانک انگلستان،برای شرکت کنندگان بازار بعید است کسی به ان توجه نکند،بنابراین در لحظه سخنرانی مارک کارنی می توانیم موجی از رشد تجارت و فعالیت ارز پوند را مشاهده کنیم.

دلار.یورو


این جفت ارز بستگی به پویائی دلار امریکا است.
شاخص رشد ارز ایالات متحده امریکا از آغاز ،فروش یورو را به روز میکند .از آغاز روز  تجاری دلار در برابر سبد %۰.۳۸ تقویت شده است.
دلار.ین
هفته ای که شروع شد،برای کاهش این دو جفت ارزها کاملا منطقی بود(در چارچوب انتظارات ما)اما افت ارز یورو،پوند،و واحد پول ژاپن ین جای تعجب اور است.ما که فعلا ایده اصلی بدون تغییر را نگه داشته ایدیم. جستجو برای فروش این دو  جفت ارز دلار.ین ادامه دارد.
پوند.دلار
پوند انگلیس نسبتا در برابر دلار امریکا و ین ژاپن ۱،۶% کاهش داشت.در این زمان اقتصاد انگلستان بیشتر از آن چیزی که انتظارش را داشتیم از خود نشان داد.نتایج.حال بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که خروج از بازار اتحادیه اروپا تاثیر منفی بر تجارت کشور با شرکاء  اصلی ان خواهد داشت.
علاوه بر این، با توجه  به علاقه دولت در  تضعیف ارز،هدفش رقابت افزایش کالاهای صادراتی در آینده است.هدف کلی فروش در سطح جهانی  ۱،۱۲۰۰ و ۱،۰۲۰۰